16 Mart 2013 Cumartesi

ORADA KALDIYSAN



Duş aldım, kokular sürdüm ve gittim yeninin yanına. Ses olsun diye açık duran televizyondan senin bana dinlettiğin şarkıcı çıktı. Kalkıp eve döndüm. 

- Sana söyleyemem, bir daha yüzüme bakmazsın. 
- Sana söyleyemem, kendi dertlerini umursarsın. 
- Sana söyleyemem, sen zaten bana aşıksın.  
- Sana söyleyemem, ağlamaktan ölür, arkandan ağlatırsın. 
- Sana söyleyemem, anlayış gösterir, keşke elimden bir şey gelse dersin, çocuğun ağlar o sırada, ona bakarsın. 
- Sana söyleyemem, içindeki neşeli psikoloğu saçmalatırsın.  
- Sana söyleyemem, yine mi aynı konu der, konuşurken ağzına bir şeyler atarsın. 
- Sana söyleyemem, İstanbul seni taş etmiş. 
- Sana söyleyemem, öleli çok oldu. 
- Sana söyleyemem, konu sensin. 
Çok yakınım 10 kişiyi düşündüm derdimi açmak için, kimseyi bulamadım. Hangisine söylemek istesem, sebepler kesti önümü. İçimde beni çürüten hasreti, aşkı, yine haykıramadım. Yazıya yaparım diye düşündüm. Aldım tuşları parmaklar altına. 

Yeni işim dolayısıyla bol bol müzik dinliyorum. Hayır, hala doktorum ama gezici hizmet sağladığımdan arabamda şarkılar oluyor. Her şarkı olmasa da, bana çoğu seni hatırlatıyor. 

Bu aralar çok düşkünüm. Uzun zamandır kimseye dokunmamış olmam belki sebep, belki beklemekten sıkılmam. Dayanamayacağına güvenmem kim bilir içten içe, inadına dayanman. 

Seni düşünmeden bir gün geçirdim mi diye bakınıyorum, günde beş film izlediğim festival zamanları belki. Belki orada bile değil. Zeytinburnu'ndan bindiğim otobüs milyon dolarlık kulelere varana dek ismin gözümün içinde. Bendeki de ne şans. 

Sen de düşünüyor ol isterdim. En arabesk, en kötücül güdülerle. Sen de özlüyor ol ki acıların çocuğuna kardeş gelsin. Tek hayatı şaşan ben olmayayım. Sen de çekiyor ol isterdim bu yüzden. Ama eksiksiz eminim umursamadığından. Öyle olmasa, demez miydin bir merhaba. Bu kadar ölme Serkan, demez miydin. Ömrün benim anımla değil, günün kıymetiyle geçsin, rahat ol, ben bildiğin gibiyim, hayatta başarılar demez miydin? Devam edemediğimi görseydin keşke. İlk aşktan çok son aşkın yaktığını bilseydin. Düz ekrana baktığın köşe takımında, bazen aklına gelseydim. 

Dayanamam diyordun, dayanıyorsun. İşte bir yalanını daha böyle yakaladım. 

Kimsenin umurunda değilmişim gibi uzun zamandır. 

Sevdiğim kimseyle aynı şehirde değilmişim gibi. 

Yeni bir Mete Özgencil şarkısı var piyasada. Fark ettin mi? Sanmam. Uzun yollarda sana dinletecek biri yok yanında artık. 

En sevdiğim içeceği içerken fotoğraflar çektirip koyuyorsun ya sosyal medyaya. Hala eskisi gibi içiyorsun değil mi. 

Senin yüzünden Göksel'in çok sevdiğim albümünü dinleyemiyorum. Bir de sevmediğim Halil Sezai'yi. 

Feci özledim, arasana bi...

1 yorum:

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...