1 Ocak 2013 Salı

2012 ÖZET




2011’in son günleri, her sene olduğu gibi “Dexter” izleyerek geçti. 30 ve 31 Aralık tarihlerinde acil serviste nöbetçiydim. Yeni yıla tüm zamanların en kötü halleriyle girdim. Yerel bir kadın satıcısı hiçbir şeyi olmayan karısına serum taktırmadığım için beni ölümle tehdit etti. Sonra önemli şeyleri kaybetmeme neden olabilecek yasadışı şeyler yaptım. 1 Ocak akşamını evde “The Walking Dead” izleyip, yaşadığım taşra kentine yeni açılan Domino’s Pizza’dan getirttiklerimi yiyerek geçirdim. Ertesi gün yine nöbet, iki gün sonra yine nöbet derken tek gördüğüm mümessiller ve hemşireler olmaya başladı. Hatta hastanede görüştüğümüz yetmiyormuş gibi bazılarının evine yemeğe falan da gittim. 35 gün ara verdiğim spora döndüm. Eski bir manitayla yaramazlık yaptım. 16 Ocak’ta yeni bir telefon aldım ve yeni bir rüya görmeye başladım. Rüyanın telefonla hiçbir ilgisi yoktu tabi. 22 Ocak’ta Şanlıurfa’ya gitmek isterken otobanda yoğun kar nedeniyle mahsur kaldım. “Yalan Dünya” ve “Alcatraz” yayınlanmaya başladı. Birine âşık olur gibi oldum, onun dışındaki iki kişiyi aynı anda fuck buddy olarak görmeye devam ettim. Blogda 500. yazımı yayınladım. Borç diye büyük paralar verdim. Çok fazla film izledim. Kahve falına sardım. Her akşam dışarı çıkmaya başladım. Kamuya açık alanlarda ayıp şeyler yaptım. Bir günde on kişiyle falan görüştüm. Tiyatroya gittim. Nikâh şahidi oldum. Düğün salonu araştırdım. Abiye uzmanı oldum. Dört yıldır konuşmadığım, hayatımın aşkının sesini duydum. Arkadaşımın kanserini duydum. Sabaha kadar Oscar izledim. Arabada çay içtim. Kendi kendime şarap içip dans ettim. Dışarı çıkıp birileriyle şarap içip sohbet ettim. Biraz daha âşık olur gibi oldum. Senaryo danışmanı oldum. Annemin kaburgasına zarar verdim. Birilerine bir şeyler hediye ettim. Çok para harcadım. Kitap okudum. Hesap makinası oldum. Kızların asıldığı biri oldum. Baraj kenarında bira içtim. “The Simpsons” tüm sezonlarından tek eksik bölümümü izledim. Defalarca İstanbul’a gittim. Lüks harcamalar yaptım. Hayatımın ilk aşk tatilini yaşadım. Çok düşünceli oldum. Çok sarıldım. Çok mutlu oldum. One Night Stand’lere devam ettim. Şehir dışı arkadaşlar tarafından ziyaret edildim. Kıskançlıktan çıldırdım. Sıra gecesi gördüm. İlk defa arabamı ödünç verdim. Yeniden bir hasta yakını tarafından ölümle tehdit edildim. Birini mahkemeye verdim. Birinin dizinde yattım. Biri tarafından korunduğumu hissettim. Uzağa itildim. Seks yaptım. Biraz daha âşık olur gibi oldum. Göremedim. Özledim. Uçtum. Tek başıma tatil yaptım. Yalan söyledim. Olmadığım biri gibi davrandım. Solaryuma girdim. Pizza yedim. Kahve içtim. Özlem Tekin’i canlı dinledim. En pahalı çantamı aldım, sökülünce geri verdim. Çok duygusal sürprizlere maruz kaldım. Yalanlar yakaladım. Gözden düştüm. Aşağılandım. Isparta için yol teptim, kucağına yatıp altyazısız “Moulin Rouge!” izledim. Hafiye kesildim. Kıskançlıktan delirdim. Sapık gibi takip ettim. Almodovar izledim. Hayatımın en büyük hatalarından birini yaptım. İçtim. Ağladım. Ağladım. Ağladım. Öfkelendim. Tatile gittim. Ağladım. Denize girdim. Ağladım. Güneşlendim. Ağladım. İçtim. Kaydım. Ağladım. Dedikodu yaptım. Ağladım. Eve doğalgaz bağlattım. Ağladım. Kaza geçirdim. İnsanlara zarar verdim. Öfkelendim. Sertleştim. Enerjimi yitirdim. Suçladım. Saatlerce telefonda kaldım. Yeni insanlarla tanıştım. Kötüledim. Ters Ninja’da ilk yazım yayınlandı. Öteki Sinema’da ilk yazım yayınlandı. “Bizim Büyük Çaresizliğimiz”i okudum. “The Hunger Games”i okudum. Birilerine yardım ettim. 60 gün sonra 20 dakika konuştum. Aracıma LPG taktırdım. En sevdiğim kişilerden ikisi birbiriyle evlendi. En berbat doğum günümü geçirdim. Yeni birilerine bakındım, yerini dolduramadım. Yazı yazdım. Kandırılmaya çalışıldım. İstanbul’u tavaf ettim. Altın Koza’ya gittim. Yeşim Tabak’ı oteline bıraktım. Diş Hekimi manita yaptım. Hastanede bir kez daha kimseyi öldürmedim. Yeni birini sevmeyi denedim. Basın gösterimlerine katıldım. Film dağıtımcılarının mail listelerine girdim. Filmekimi’ne gittim. Cafissimo aldım. Mahkemeye çıktım. Herkese çok kötü davrandım. Biraz daha borç verdim. Eski manitamın yeni manitasıyla tanıştım. Kitap okudum. Arabayı kirlettim. Yeni işimle ilgili planlar yaptım. 11 ay ara verdiğim spora yeniden başladım. Dört gün evden çıkmadım. Sahtekâr şirketlere savaş açtım. İzmir Kısa Film Festivali’ne katıldım. Dayımı, yengemi ve kuzenimi gördüm. Kuzenimin sekiz yaşındaki kızını ilk kez gördüm. İşimden istifa ettim. Annem gözümün önünde boğulur gibi oldu. Dizi izledim, film izledim. Orta yerde küfürler ettim. Daha mutsuz, daha sinirli bir insan oldum. 2012’den nefret ettim. Bir çantam daha söküldü. Şirket kurma planları yapmaya başladım. Hayrına bir iş yaptım. Beyaz tene bakakaldım. Basın gösterimlerinin gediklisi oldum.

Zihnim yavaşladı. Hücrelerim yaşlandı. Bir yıl daha sona erdi.

Everything. Everyone. Everywhere. Ends.

Her şey. Herkes. Her yer. Biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...