10 Ekim 2009 Cumartesi

Das leben der anderen

Grey's Anatomy 6-02'nin sonlarına doğru Miranda ölen ve kansere yakalanan doktor öğrencilerinden bahsederken sonunda onların kendi çocukları, yaşadıklarının kendi hayatı olmadığını kabullenmek zorunda kalınca aniden hiçbir sorununun olmadığını fark etti. O saniyeye kadar son birkaç saattir izlediğim dizinin öylesine etkisine girmiştim ki Kolukısa'da Cemal ağa'nın Bekir'inin kahvesine tıktığım dünyamın ne kadar aptalca olduğunu düşünmeye başlamış ve Grey's Anatomy dünyasına imrenmiş, onlar gibi olmaya karar vermiştim bile. Miranda'nın sözleri uyanmamı sağladı. Bekir'in kahvesi nasıl benim hayatım değilse, bu dizi de değildi. Öğle saatlerinde bir uçak dolusu ünlüyle Altın Portakal'a uçan arkadaşımın yaşadıkları da öyle.
Sadece kendime dönüp baktığımda gerçekler daha karanlıktı. Yapmam gereken binlerce şeyi göz ardı etmiş, başkalarının hayatlarında kendime yer açmaya çalışıyordum ve buna bir dur demenin vakti gelmişti.

1 yorum:

  1. Serkan bizcelerden öte sen ne yapmak istediğine karar ver bu hayatı ve sonuçlarını sen yaşayacaksın üzüntüsünü de sevincini de..herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...