27 Aralık 2015 Pazar

2015 YILINDA EN ÇOK…

 

Dalga geçtiğim: Yaşlandıkça kimseyle dalga geçmez oldum
Sinirlendiğim: Zamanı boşa harcadığım için kendim
Tiksindiğim: Bir iş arkadaşım ve bir internet sitesi editörü
Müptelası olduğum: Seks
Elde patlayan teknoloji: Apple Watch
Bezdiğim: Spor yapmak
Sıkılarak izlediğim: Under the Dome
Arabada günlerce dinlediğim: Feridun Düzağaç - Başka
Mutlu olduğum yer: İstanbul'daki evim
Daraldığım yer: Aile Sağlığı Merkezi
Beni üzen: Aşık olamamak
Yapmam diye diye yaptığım: Kitaplara vakit ayırmamak
Beni gururlandıran: Her konuda geçen yıldan iyi performans göstermek
Köşe yazılarını beğendiğim: Yok
Özlediğim dizi: Six Feet Under (yeniden başladım)
Ayrılırken üzüldüğüm: Berlin
Severken soğuduğum: Hep daha fazlasını kovalama hırsım
İmrendiğim: Avrupa'da yaşayanlar
Büyülendiğim manzara: Hatırlamıyorum
Gitmek istediğim ve gidemediğim: Yeniden Amsterdam
Her gün yediğim: Yer fıstığı ezmesi ve bal
En çok içtiğim: Filtre kahve
Ruhumu sakinleştiren: Bilgisayarım
Hiç özlemediğim: Kahramanmaraş, acil hekimi olmak, işyeri hekimi olmak
Aldığım en büyük karar: Muhafazakarlığımı azaltmak
En büyük pişmanlığım: Yeni bir senaryo yazmamak

2014
2013 2012 
2011 
2010 
2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...