24 Haziran 2009 Çarşamba

BEKLERKEN (24.06.2009)

Tıraş oldum. Dünkü gibi banyo yaptım. Temiz kıyafetler giydim. Üç telefonumun ve sanal yollarımın açık olduğundan emin oldum. Dişlerimi bir kez daha fırçaladım. Perdeleri çekip uzandım dinlenmek için gece belki uzun olur diye. En iyi dostuma dönüp; bu gece geleceğini söylediğinde verdiğim olumsuz cevabı anlattım ve gururlandım kendimce. Telefonlarımın sinyal aldığından emin oldum. Kapıda pencerede kaldım. Müziği kıstım belki duymam diye. Duygu patlamaları yaşamadım nasıl olsa gelip bir köşede oturacağını söylediğin için ısrarla. Zaman aktı. Yüzüm düştü. Dört döndüm. Biraz daha parfüm sıktım hem kendime hem yeni ısınmış odama. Yılın ilk kısa kollularını giydim. Kendimi aradım adet olduğu üzere. Hava kararsa keşke demiştim yüz otuz beş kişiye, karanlık seni getirir diye. Sabah olsun istiyorum şimdi. Yarın perşembe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...