29 Eylül 2009 Salı

THE FINAL DESTINATION (2009) by DAVID R. ELLIS -



Şanslı projelerin vasat ismi David R. Ellis tüm zamanların en kötü filmlerinden birine imza atmış. Orijinal Son Durak filmine hayranlığını hala koruyan bir sinemasever olarak yirminci bölümü de çıksa sinemaya koşmaya hazır olan her seferinde de zevk alacağıma inanan biriyken bu bölümden sonra bir daha asla bir Son Durak devam filmine gitmeyi düşünmüyorum.

İnternette dolaşan, ucuz kameralar ve daha ucuz oyuncularla çekilmiş beşinci sınıf amatör korku filmlerine rastlamış olmalısınız. Karşımızda onlar arasından sinemada gösterime girme şansı yakalamış tek arkadaşları var. Onlar en azından DVD olarak piyasaya çıkma talebinde bile bulunmayarak boylarının ölçüsünü biliyorlar demeliyim.

Filmi şöyle özetleyebilirim. İlk Son Durak filmini izleyen bir grup genç filmdeki repliklerin tamamını yerli yersiz taklit ederek evdeki eski dijital kameraları ile kendi versiyonlarını çekip bir gece ellerinde biralarla eğlenerek izlerler. Bunu gören yarım akıllı bir yapımcı ise bu amatör videonun yeniden çevrimine imza atıp üzerine The Final Destination yazar.

Sinir bozucu!

5 yorum:

  1. bunlardan birini birlikte izlemiştik :)

    YanıtlaSil
  2. Demek ki sen ya annemsin, ya Meryem, ya Merve ya Mesut ya Fatma ya da Ömer. Sanırım ikimiz de biliyoruz kim olduğunu.. :)

    YanıtlaSil
  3. vauv her filmi kimlerle izlediğini cidden hatırlıyor musun? yoksa onlarıdamı yazıyorsun :) ben senle seyrettiğim ilk filmi hatırlamıyorum mesela.

    YanıtlaSil
  4. vauv her filmi kimlerle izlediğini cidden hatırlıyor musun? yoksa onlarıdamı yazıyorsun :) ben senle seyrettiğim ilk filmi hatırlamıyorum mesela.

    YanıtlaSil
  5. İlk izlediğimiz film Final Destination 2. Zaten biliyordum sen olduğunu. :)

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...