7 Aralık 2012 Cuma

#hergunbirfilm -020- RESIDENT EVIL: RETRIBUTION (2012) by PAUL W.S. ANDERSON -




Ne anlatıyor: Ünlü bilgisayar oyunu “Resident Evil”ı 2002 yılında sinemaya uyarlayan Paul W.S. Anderson ikinci film “Resident Evil: Apocalypse/Ölümcül Deney: Kıyamet”de senaryoyu yazmış ancak yönetmen koltuğunu Alexander Witt’e bırakmıştı. “Resident Evil: Extinction/Resident Evil 3: İnsanlığın Sonu”nu yine Anderson yazdı ve Russell Mulcahy çekti. 3D’nin cazibesiyle dördüncü film “Resident Evil: Afterlife/Resident Evil: Ölümden Sonra”ya yönetmen olarak da dönen Anderson beşinci filmin de yine hem senaristi hem yönetmeni. Milla Jovovich’in Alice rolünde hazır bulunduğu filmin sürprizi serinin hayranlarının bilgisayar oyunundan tanıdığı Leon S. Kennedy karakterinin öyküye dâhil oluşu.

Neden izlenmeli: Açılıştaki tersten aksiyon sekansı için.

Nesi eksik: Çok kötü oyunculuk, çok kötü makyaj, çok kötü fikirler, çok kötü senaryo. Bu kadar kötüsü ancak altı ayda bir gelir.

#hergunbirfilm : Sosyal ağ Twitter’da sinema yazarı Cem Altınsaray’ın başlattığı bir hashtag. Asıl gayesine ek olarak ben kendi blogumda uzun analizlere girmeden, bugün ne izlesem diye düşünenlere yardımcı olmak amacıyla başladığım yeni yazı dizisinin başlığı olarak kullanıyorum.

1 yorum:

  1. Ben beğendim ya. Galiba seriyi beğendiğim için seyredip geçiyorum. Hakkında düşünmemiştim bile yazını görünceye kadar :)

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...