23 Ağustos 2011 Salı

27. YAŞIMI NE YAPTIM (İkinci Bölüm)


9 Kasım akşamı E Otel’deki odamda iki önemli misafirim vardı. Misafir sokmak elbette yasaktı.

Ertesi gün kendimi korkutacak kadar cesaretliydim. Yıllarca ceza alabileceğim suçlar işledim.

11 Kasım akşamı Abant’ta, hayatım boyunca yediğim en güzel mangalı yedim. Sevgili arkadaşım Ahmet Pamuk’un davetlisiydik.

İki gün sonra ilk defa Eskişehir’e gittim. Yanımda en sevdiğim iki dostum vardı. Papağan’da çiğ börek, Odunpazarı Evleri, Porsuk Çayında kanoyla gezinti güzeldi.

Lüks restoran takıntımız aynı günlerde başladı. Eskiden önünden geçemediğimiz, son dönemde bolca dilimize doladığımız pahalı mekânlara gözümüzü karartıp tek tek gitmeye başladık. Papermoon, Big Chefs, Burger Story, Quick China, The Rafine, Cookshop, Sushi&Co., Mezzaluna, Numnum ve benzerleri bizim için artık günlük yerler oldu.

İlk defa Beypazarı’na gittik. Kurusunun hastası oldum. Aylarca, kilolarca yedim.

16 Kasımda EFX bileklik takmaya başladım.

Şehit ailesi ziyareti yüreğimi deşti.

O güne dek tanıştığım en üst düzey insanla yattım.

İlk defa birine işkence yaptım.

İlk seks kazamı yaşadım.

Sevdiğim birinin daha “en sevdiği insan” oldum.

Tugay Şırnak’tan döndü, ortalık kalabalıklaştı.

Askere gitme sebebimi, süre bitmeden gerçekleştirmeyi başararak imkânsızı yaptım.

Tugay komutanından plaket aldım.

17 Aralık gecesi muhteşem bir askeriyeye veda gecesi yaptım.

Trafikte kaza yaptım.

Ankara, Mersin ve Adana derken 10 ay sonra evime, Kahramanmaraş’a geldim.

(devam edecek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...