23 Şubat 2011 Çarşamba

DÜŞÜYORSUN, KUŞATILMIŞ ŞEHİR GİBİ


Kibarlık yapmadığınız arkadaşınız var mı? Tamamen içinizden geldiği gibi davranabildiğiniz…

Çevrenizde insan kalabalıkları var ve sosyal hayatın gerektirdiği kadar kibarsınız, tamam. Uzun yıllardır tanıdığınız, sevdiğiniz insanlara karşı daha da fazla belki.
Uzatıp bilinen şeyleri tekrar etmek değil niyetim.

Kibarlığınızı sorgulamanızı istiyorum vaktiniz olursa. Kibarlığınızın gerçekçiliğinize ne derece zarar verdiğini. Boynunuzu biraz yana eğip, ağzınızı açıp, öğrenilmiş gülümsemenizle söylediğiniz renkli yalanları ve ilişkinizin getirmediği kadar büyük sevgi gösterilerini neden sergilediğinizi.

İlişkilerinizin getirmediği kadar büyük sevgileri neden gösterdiğinizi merak ediyorum.

2 yorum:

  1. Doğru bi tespit bırak arkadaşı sevgiline bile oynamak gerekiyor. Kendi adıma şanslıyım sadece ben olabildiğim az da olsa dostlarım var.

    YanıtlaSil
  2. Sana karşı kibar değilim.Çok ilginç ki kendimi daha rahat huzurlu hissediyorum.Bunu özellikle dün farkettirmişimdir.

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...