7 Şubat 2011 Pazartesi

“ŞİMDİ NE YAPMALIYIM” ANKETİ SONUÇLANDI


19 kişinin siteden, onlarcasının telefonla ya da yüz yüze seçim yaptığı ikinci anketimin sonucu şöyle oldu:

Teskere Bırak: %15

Konya Kadınhanı’na dön. Kadrolu memur olarak acil serviste çalış: %5

TUS sınavına hazırlanıp uzman psikiyatrist ol: %47

Her şeyi bırak. İstanbul’a git. Hayatını sinema yapmaya ada: %31

Görüldüğü üzere arkadaşlarımın çoğu uzman olmamı istiyor. Ama haberleri yok ki; şu an çoğu için yaptığım psikologluk görevimi uzman psikiyatrist olursam aksatırım, bensiz kalırlar.

İkinci çoğunluk ise benim hayalimi paylaşıyor.

Asker arkadaşlarımın ankete erişimini engellememe rağmen kimin askerde kal seçeneğine tıkladığını merak ediyorum. Beni üniforma içinde görmeyi isteyen ne çok insan varmış.

Hiç kimsenin Kadınhanı’na dön dememesi ise hayatım boyunca en mutlu olduğum yerden uzak durmamı istediğiniz anlamına geliyor. Teşekkür ederim.



Bunların hiçbiri olmadı. Kahramanmaraş Özel Megapark Hastanesi ile anlaştım. Devlet memurluğundan istifa ettim. Aklıma gelmeyen başıma geldi. Büyük laf ettim. Tükürdüğümü yaladım. Vesaire. Atasözlerini ve deyimleri Tarkan’a bırakıyorum şarkı yapması için. En kısa sürede başlıyorum. Hayat bana yine şekil yaptı anlayacağınız.

1 yorum:

  1. dostum yeni işinde yeni hayatında başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...