30 Ocak 2010 Cumartesi

ASKER

31.01.2010 Pazar 14.30’da ülkemizde her erkeğin yapmak zorunda olduğu askerlik görevimi yapmaya gidiyorum. 30 günlük acemi birliğinde alıştığım hayattan uzak kalacağım ama sonrasında daha doktor gibi geçirilen, daha rahat olmasını ümit ettiğim 11 ayım olacak. Bu sırada Lost’un son sezonu, yeni filmler, Oscar töreni, arkadaşlarımın doğum günleri dâhil kendimi çevrelediğim rutinlerden kopacağım. Cehenneme gidiyorum sanıp yeryüzünde cenneti yaşadığım Kolukısa deneyimim askerlik macerasına iyimser yaklaşmamı sağlıyor. Kendimle ve hayatla ilgili yığınla yeni şeye bulanacağımı düşünüyorum. Bana ulaşmak isterseniz flashland@hotmail.com’a ya da basitçe bu yazının altındaki yorum bölümüne yazın. Yorumlar sitede yayınlanmıyor, sadece ben görüyorum. Her istediğimde arayamayacağım bazılarınızı çok özleyeceğim.

1 yorum:

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...