26 Ağustos 2012 Pazar

28. YAŞIMI NE YAPTIM (İkinci Bölüm)

5 Eylül’de bıraktığım spora döndüm. Şehrin en iyi salonuna altı aylığına üye oldum. Yeni mezun bir kızımıza reçete yazmayı öğrettim. Uyudum, uyandım, nöbet tuttum.

10 Eylül’de korkunç bir şey oldu. 28. yaşımın ilk korkunç şeyi. Bana değil ama en çok sevdiğime. Zordu ama imkânsız değildi. Organize olduk, düşüncelere daldık, ağladık ama karar verip başardık. İçinden çıktık. Aferin bize.

Bir lise arkadaşım daha evlendi 16 Eylül’de. Biz (ben ve en sevdiğim) doğuya gittik. Yanımızda şoför vardı, şoför kanımıza daldı.

Asker arkadaşlarımın da desteğiyle Adana Altın Koza Film Festivali’nde güzel günler geçirdim. Filmlerim.com için haberler yaptım. Gerçek gazetecilerle, televizyoncularla tanıştım. “Bir Zamanlar Anadolu’da”nın yayınlanan ilk eleştirisinin yazarı oldum. Chai Tea Latte içinde yüzdüm.

Perihan Mağden’in “Biz Kimden Kaçıyorduk Anne” adlı kitabını okudum.

İlkokul arkadaşlarımla İstanbul’a gittim. Kiralık tekneyle boğazda gezip içki içtim. Köprünün ayağında kahvaltı yapıp fotoğraf çektirdim. Octoberfest’e katılıp Can Bonomo dinledim. İlk editörümle tanıştım. Eski çamla seks yaptım. Pizza üstünde yürüdüm. Teleferiğe bindim. Gıda mühendisi arkadaşımla şehrin ünlü restoranlarına lezzet turu yaptım. İlk margaritamı ve ilk Sex on the Beach’imi içtim. İlk defa Taksim Gezi Parkı’nda yürüdüm. Lades’de menemen yedim. Arter, SALT, Çukur Meyhane gibi yerleri gördüm. Filmekimi’nde muhteşem filmler izledim. Sinemada üzerime kusuldu. Bienal’i gezdim. Lükse takıldım. İstanbul’u ilk kez böyle derin hissettim. Parçası oldum. iOS5 yükledim.

19 Ekim’de 26 şehit verdik.

Biriyle tanıştım. Adını 48 saat koydum. 48 saatte bir sevişmeye başladım. Maraş gibi yerde düzenli seks hayatım oldu. Seks + spor + tiyatro + yazı + nöbet + uyku oldum. Dolandırıcıma dolanmaya başladım. Aylardan kasım idi.