26 Ağustos 2012 Pazar

28. YAŞIMI NE YAPTIM (Üçüncü ve Son Bölüm)



Isparta Antep’e geldi. Maraş’a geldi. Adıyaman’a gittik. Sohbet ettik. Bakıştık. Aklımda başkası vardı. Ağlatamadı.

Aralık ayı Ankara’da geçti. Her gün bir yerde kahvaltı, her akşam başka lüks restoranda yemek, solaryum, sağ, sol, çapkınlık, çay, kahve ve işyeri hekimliği sınavı.

Yeni yıla kavga dövüş arasında, hastanede girdim. Kanımda gezen davranışlarıyla ciğerime yerleşti. Votka vişne falan işte.

16 Ocak tarihinde 11 yıllık Adana’nın anlamı değişti. Adana bizim şehrimizken bizim şehrimiz oldu.

27 Ocak’ta blogda 500. yazımı yayınladım.

17 Şubat’ta sevdiklerimin nikâhına şahit oldum.

Bir çılgınlık yapıp 4 yıldır sesini duymadığım, hayatım boyunca en çok sevdiğim kişiyi aradım. Aylardır sabahlara kadar boğuştuğum rüyalardan kurtuldum.

Kitaplar okudum.

25 Mart. Hala teslim olmadım.

27 Mart. Kaybetme korkusuyla yüzleşince teslim oldum.

İlk defa İstanbul Film Festivali’ne katıldım.

07-08 Nisan tarihlerinde çok büyük fedakârlıklar yaptım. Piyasa değerimi düşüşe geçirdim.
Kavgalar arttı.

22 Nisan tarihinde bir hasta yakınından ölüm tehdidi aldım. İlk defa birini mahkemeye verdim.

15 yıl aradan sonra İzmir’e ve Çeşme’ye gittim.

Özlem Tekin’i canlı dinledim, lens takmaya başladım.

04 Haziran’da gururumu hepten hiçe saydım.

Gerger’e gittim. Isparta’yı gördüm. Sarılıp “Moulin Rouge!” izledim.

13 Haziran’da yalancının mumu söndü. 15 Haziran’da can sıkıcı olayların fitili ateşlendi.

İlk defa Lefkoşa’yı, İskele’yi, Boğaz’ı ve Girne’yi gördüm. Havuz başında ağlamak nedir, parmak arası terlikle nasıl isyan edilir, deneyimledim.

Altı yıllık şoförlüğümün en büyük kazasını yaptım. İki kişiyi yaraladım, 12 bin lira hasar meydana getirdim. Mesajı aldım. Ayağa kalktım. Nefret ettim.

20 Haziran’da TersNinja.com yazılarımı yayınlamaya başladı.

21 Haziran’da ÖtekiSinema.com yazılarımı yayınlamaya başladı.

Barış Bıçakçı’nın “Sinek Isırıklarının Müellifi” kitabını okudum.

Ev ve araba gazla çalışmaya başladı.

Can sıkıcı hortladı.

Bayram düğünle geçti.

Ve doğum günüm geldi çattı. Bir gün öncesi burada yazıldığı gibi geçti. Gün bitti. 29’a girildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...