15 Ağustos 2012 Çarşamba

ADAYLAR İÇİN SON BAŞVURU TARİHİ

Bu yazıyı “ne zaman evleneceksin” sorusunu bir milyon farklı bahane ve kelime kombinasyonu ile sormayı başaran iflah olmaz çekirdek aile severlere toplu cevap olarak yazdım. Yazmaya mecbur kaldım. Bana kız bulmaya çalışanlara, benimle evlenen kız olmaya çalışanlara ve benimle evlenemeyen kız olduğu için üzülen kızlara bir rehber niteliğinde olsun, yol göstersin istedim. Arzuları asla bitmeyecek biri olduğumdan, listenin son şeklini alması imkânsız olduğundan; olduğu kadarını açıklamaya karar verdim. Eklenen madde olabilir, çıkan madde olamaz. Ayağınızı ona göre denk alın artık.

İşte bana “EVET” dedirtebilecek kızda mutlaka olması gerekenler:

En fazla 35 yaşında olmalı
En fazla 165 cm. boyunda olmalı
En fazla 59 kg. ağırlığında olmalı
Mümkünse uzun saçlı ve/ya uzayabilen saçlı olmalı
En az 1 üniversite mezunu olmalı
Yılda en az 5 kez sinemaya giden biri olmalı
Festivaller ve özel gösterimler hariç yılda en fazla 5 Türk filmi için sinemaya giden biri olmalı
Yılda en az 2 Avrupa filmi izleyen biri olmalı
Yılda en az 1 kitabı sonuna kadar okuyan biri olmalı
Son on yılda en az 1 kez tiyatroya gitmiş olmalı
Kişisel temizliğine önem vermeli
Cilt bakımı yapmalı
Makyaj yapmayı bilmeli
Doğduğu yer dışında en az 3 şehir görmüş ve buralarda en az 3’er gece konaklamış olmalı
Hayatında 1 kez bile antidepresan almamış olmalı
Hayatında 1 kez bile mutsuz olduğu için acile gidip hastalık uydurmamış olmalı
Son 1 yılda en fazla 1 kutu antibiyotik tüketmiş olmalı
Hayatının 1 döneminde İngilizce öğrenmeyi denemiş ve kısmen de olsa başarmış olmalı
1 kez olsun yurt dışına çıkmayı hayal etmiş olmalı
Word dosyasına yazı yazıp klasöre kaydedebilmeli
Twitter’ın ne olduğunu az buçuk bilmeli
Uzakdoğu mutfağını denemekten çekinmemeli



Ayrıca…
Olursa tercih sebebi haller:

Enstrüman çalabilmeli
Şarkı söyleyebilmeli
Yemek yapabilmeli

Bu kadar isteğin ardından romantik ruhuma hakaret olmasın diye şunu da ekleyip konuyu kapatayım: Bir bakışıyla beni benden almayı başarırsa, tüm maddeler geçersizdir.

1 yorum:

  1. ÇITA ÇOK DÜŞÜK. TALİP SAYINDA BİR AZALMA SAĞLAYACAĞINI ZANNETMİYORUM. YILDA 1 KİTAP MI ? EVİNE GÜZEL BİR MOBİLYA AL DAHA ÇOK PAYLAŞACAK ŞEY BULURSUN AMA SENİ BAKIŞLARIYLA SENDEN ALAMAZ O AYRI ;)
    BİR ASKER ARKADAŞI

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...