7 Ağustos 2009 Cuma

BU BLOGA NEDEN GİRİYORSUNUZ? (07.08.2009)


Yaptığım ilk anket az önce sonuçlandı. Buna göre anketime katılanların yüzde 66’sı büyük bir dürüstlük örneği göstererek ya da sırf en komik cevap o olduğundan madilik olsun diye (bilemiyorum) “Senin hakkında dedikodu yapmak için” cevabını vermiş. Yüzde 11’i “Senin kadar umutsuz bir âşık olduğum için” demiş ve bence bunlar kim ise(!) umutsuzca âşık oldukları kişi benim. Yine sadece yüzde 11’i “Seninle ilgilendiğim için” demiş ki bu kişilerin kim olduklarını bilmeyi çok isterdim. Sanırım gerçek dost bunlar. Bir diğer dürüst cevap ise yüzde 22 ile “Başka işim olmadığı için” Bu arkadaşlar da benim gibi bütün gün bilgisayar başında durmaktan kaymış kişiler diye tahmin ediyorum. Katılanlara teşekkürler.

1 yorum:

  1. ben bu anketi hatırlamıyorum ve oy kullanmadım acaba o zamanlar ne yapıyormuşum bende merak ettim.. ve dip not çok mütevazısın.

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...