20 Ağustos 2009 Perşembe

VAZGEÇMEYE Mİ BAŞLIYORUM? (20.08.2009)


Görmek daha az önemli gibi görünüyor.
Cevabım: Yorgunum bugünlerde.
Gerçek: Görüp ne yapacağım?

Mesaj atmıyorum.
Cevabım: Görüşünce söylerim.
Gerçek: E yeter bu kadar mesaj trafiği.

Birlikteyken kalkıp gitmek daha cazip geliyor.
Cevabım: Yapacak çok işim var.
Gerçek: Sıkılıyorum.

Arkadaşlarıma daha az bahsediyorum.
Cevabım: İlginç bir şey olmuyor.
Gerçek: Değerli şeyler anlatılır.

Hiç bahsetmediğim birine baştan itibaren anlatmak daha eğlenceli geliyor.
Cevabım: O da öğrensin.
Gerçek: Eski hallerimiz güzeldi, onları anmak şimdiyi yaşamaktan daha hoş.

Listem uzar gider. Evet, yine görmek istiyorum, yine iltifatlarım havada uçuşuyor, yine rüyalarıma giriyor ama sanki artık yokuş aşağı iniyorum. Belki gerçekten yorgunum bugünlerde belki mesaj yazmak yordu cidden, bilmiyorum. Ama kalbim kıpır kıpır değil ve ah Altan, ah 1 Kasım, ah Ankara.

3 yorum:

  1. Bu 'Adsız' yorumların hepsinin sahibi aynı değil. Bilmem anlatabiliyor muyum?
    Ve daha öncede belirttiğim gibi tamam eskileri yayınlada aradada yeniler olsun! Lütfen...

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...