27 Nisan 2012 Cuma

BİR DİLEK HAKKI

Karanlıkta gidiyoruz. Çoğul şahıs çektiğime bakmayın. Biz diye bir şey yok. Ben ve o var. Evet, aynı metal kutudayız. Evet, aynı yolda yoldaşız. Biz diye bir şey yok. Ben ve o var. Karanlıkta gidiyoruz. Ağaçlar var. Karanlık var. İkimiz varız. Ben varım. O var. Yol dar. Kıvrak. Müzik var. Motor sesi var. Sessizlik var. Garip duvarlar. Soru işaretli taşlar. Kırmızı kapılar. Saat geç. Ben varım. Müzik var. O var. Karanlık. Sessizlik. Uçurum var. Sağda. Benim tarafta. Kaderim olan. Sağ tarafta. O arabadan bu arabaya. Sağ benim. Sürenin götürdüğü yere gidenim. Kendini teslim edenim. Ümit edenim. Bekleyenim. Uçurum kenarında. Hayallerde. Bakışlarda. Abartanım. Seslenenim. İsteyenim. Bir geri çekiliş. İki geri çekiliş. Üç geri çekiliş. Tutamam dilimi. Söyleyenim. Bahane dinleyen. Hak etmediğini elde etmek yerine bahane işitenim. İsyankârım. Günahkârım. Nefret edenim. Dinden. İmandan. Adaletten. İmtihandan. Cennetten. Cehennemden. Vazgeçenim. Olmayacak dualara âmin diyenim. A derken aslında G giyenim. Şaşırtanım. Sahtekârım. Mutsuzum. Bekleyenim. Açımı değiştirmeye çalışsam da aşinayım. Bilenim. Kurtuluş yok. Kaçış yok. Sonu yok. Sonumuz yok. Biz diye bir şey yok. Ben varım. O var. Aynı metal kutuda gitsek de. Aynı yolda. Ayrı ayrı. Aynı metal kutudan içsek de. Ayrı ayrı. Fikrimiz ayrı. Ben ondan ayrı. O benden ayrı. Apayrı. Yapayalnız. Ipıssız. Ruhsuz. Mutsuz. Dileyen. Bir dileyen. Bir dilek hakkım olsa. Dilesem. Bilsen. Ne dileyeceğimi söylesem. Bir dilek hakkım olsa. Son derbederliğim olsa. Son bekleyişim olsa. Son yalvarışım olsa. Kalsak. Aynı yerde. İlerleme olmasa. Bu desem. Bu desen. Burası desek. Ayrı ayrı değil. Ben ve sen olarak değil. Biz olarak. Kafanı çarpsan. Mutasyona uğrasan. Örümcek ısırsa. Yarasalar kovalasa. Kediler parçalasa. Yeşil yüzüğü taksan. Uzaydan düşsen. Ruhunu satsan. Süper kahramanım olsan. Genetiğin değişse. Arzuların değişse. Öyle değil. Şöyle değil. Böyle değil. Eyğle sevsen. Şişeler yuvarlansa karanlıkta. Teypler otomatik kapansa. Alkol bitmese. Sigara sönmese. İdrar toprağı özlemese. Zaman donsa. Bavulun icadı unutulsa. Yollar kapansa. Hep gece olsa. Hep ayık olsam. Aysan. Ünal’ın “Nar”ı, Tykwer’in “3”ü, Almodovar’ın ömrü, Davies’in yaşı, Umay’ın şiiri, Ball’un David’i, Glee’nin zencisi, Allah’ın sopası… Dünyanın zamanı. Dünyadaki zamanımız. Kim için yaşadığımız. Tamam desen. O gün ölsem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...