22 Aralık 2014 Pazartesi

THE BUCKET LIST



Düşündüm, taşındım, ne hırsım var, neyi kovalıyorum diye bakındım; pek bir şey bulamadım. Bu kadar “derdüstü muradüstü” olamayacağımı bildiğimden hayallerimi gözümün önüne koymaya karar verdim. Hayal de değiller pek aslında, olmasalar da olur; daha çok uzun vadeli yapılacaklar listesi diyelim. Yayına verene kadar birkaç tanesini yaptım. Yaptıkça ve yeni yapılacaklar buldukça güncelleyeceğim. İşte benim bucket list’im:

Miras hakkını al.

Six Feet Under'ı baştan izle.

Manhattan'da yürü.

Paris'e git. (YAPILDI)



Amsterdam'a git. (YAPILDI, TEKRAR YAP)



Mükemmel bir ev al. (bkz. Miras hakkını al)

Hayatının aşkıyla bir kez daha sinemaya git.

Tüm Matrix filmlerini yeniden izle. (YAPILDI)



Tüm Star Wars filmlerini yeniden izle.
 
Moulin Rouge'u el ele tutuşarak yeniden izle. 

Enter the Void'i madde etkisinde izle.

Bakjwi'yi sokak kapısı açık izle. 

Dolandırıcı Siemens Beyaz Eşya Türkiye'den paranı geri al.

Sahtekâr Yorum İnşaat'ı dava et.

Crossfit yap. 

Boks yap. 

Film çek. 

Estetik ameliyat ol. 

Roman yaz. 

Para biriktir ve bir yıl onu harca, hiç çalışma.

Evlen.

Çocuk yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...