8 Eylül 2011 Perşembe

FAST FIVE (2011) by JUSTIN LIN *-


Suçluların güvenini kazanıp şebekeyi içten çökertmeyi planlayan bir polis memurunun yaşadıklarını anlatan bininci filmdi “The Fast and the Furious” ama Rob Cohen’in heyecanlı rejisi ile Vin Diesel ve Paul Walker’ın popülaritesi sayesinde izletmişti kendini. Fiyakalı arabalar, güzel kızlar ve tempolu müziği vardı. Hemen devam filmi gündeme geldi. Diesel gözü yükseklerde olduğundan kabul etmedi ama işler istediği gibi gitmeyince ve marifetin kendinden çok arabalarda olduğu anlaşılınca üçüncü filmin finalinde seriye döndü. John Singleton’dan bayrağı alan Justin Lin kendini seriye adadı ve sonraki –birbirinin aynı- üç filmi yönetti. Dördüncüsü de yolda.

Beşinci Hızlı ve Öfkeli’de değişen bir şey yok. Serinin hamurunu oluşturan bileşenler yerli yerinde. Ne izleyeceğinizi tam olarak biliyorsunuz. Bir öncekinden daha görkemli olma çabası da sonuca ulaşmış.

Peki, ne gerek var derseniz, birkaç tahminim var:

Justin Lin: Son beş yıldır bu adamlarla beraberim. Aksiyon yönetmeni olarak anılmak istiyorum. Başka proje gelmediğine göre çekmeyeceğim de ne olacak. Evde parasız otururken bensiz yapmalarını mı izleyeceğim. Hollywood’da kalmalıyım.

Vin Diesel: Yeni neslin aksiyon yıldızı olacaktım. Disney bile benimle film çekmişti. Üzerime bir şeyler giyip ciddi roller oynamaya da başlamıştım. “Babylon A.D.” battığından beri, beş senedir alabildiğim tek rol bu. Evde boş oturmak mı, üç beş kuruş alıp ismimin unutulmamasını sağlamak mı.

Paul Walker: Çok yakışıklıydım ama tutmadı. Son beş yıldır izlenen tek filmim bu. Neden olmasın.

Jordana Brewster: Son beş yıldır sinema dünyasından gelen tek teklif. Hayır diyemem.

Tyrese Gibson: Olup olacağım bu. Varım.

Debra Zane(casting): Eski ekip tamam. Şimdi de kolları Vin Diesel’den daha büyük birini bulmalıyım. Buldum.

Dwayne Johnson: Vin Diesel ile birbirimize girdiğimiz sahne klasikleşecek. Sonra da Aranofsky beni keşfeder.

Eva Mendes: Mümkün olduğunca çok yerde görünmeliyim. Gelecek iki yıl boşta gibiyim. Geliyorum!

Michelle Rodriguez: Dönüşüm muhteşem olacak. Seyirci beni bekliyor. Hem girişimi de afili planlamışlar. Seriyi kurtaracak yıldız benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...