15 Ekim 2009 Perşembe

OLMALI. EĞER İPLER BENİM ELİMDEYSE. (15.10.2009)

Pazartesi akşamımı üç film izleyerek, salı gündüzü Konya’da sevişip gecesini gazinoda sarhoş, ertesi günü ise uykuda geçirdikten sonra bugün de hasta patlaması yaşanan 2500 kişilik köyde 111 hastaya bakınca bir de baktım karar vermeye çalışmayı bırakmışım yakın geleceğimde seçmek durumunda kalacağım iş yaşamım ile ilgili. “Çorabımın teki hala yok / şiki şiki bir durum valla yok” diyen bir şarkıyı üst üste dinleyip eğlenebilmemden de belli zaten rahatlığım. Nasıl geldim peki bu noktaya? Biliyorum. Kahretsin ki biliyorum. Köylü çirkini ile ister istemez görüşüyor-tekrar yakınlaşıyor olmamın verdiği sarhoşluğun etkisi bu. Olmamalı.

1 yorum:

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...