12 Ekim 2009 Pazartesi

TORNİSTAN


Tarkan’ı severim. Ama ne kadar süredir bu cümleyi kurmadım, bilmiyorum. Neden kurayım ki zaten ne yaptı ki adam yıllardır? Kendisi için adım atamadığı gibi başkalarına verdiği şarkılar da dökülüyor. Dansöz arkadaşı Sibel Can’a söylettiği Çantada Keklik’in kötülüğü karşısında dilim tutulmuştu ama post-muratboz-pasifi Emir için yapabildiğinin en iyisini yapar diye düşünüyordum ki bugün “Ben Sen Olamam” faciası ile karşılaştım. Çocukta ses olmasa da albüme Nazan Öncel dâhil bir yığın isim destek vermiş ve belli bir ayara getirilmiş ancak Tarkan bestesi A1’den kokutuyor albümü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...