30 Temmuz 2009 Perşembe

THE BITCH INSIDE (30.07.2009)


Ankara’dan döndüğümden beri bir enerji patlaması yaşıyorum. Sadece çikolata yiyerek besleniyor, aşkıma günde 20-30 sms atıyor, sürekli benim gibi bitch arkadaşımla telefonlaşıyor ve twitter’da sabahlıyorum. Ne aşk acısı hissediyorum ne de herhangi bir hüzün kırıntısı. Nilüfer mızmızlanıyor, Sezen miyavlıyor gibi geliyor. Sürekli bir baş ağrısı, sürekli içimdeki madinin sesleri. Ne utanma, ne sıkılma ne de dünyanın başıma yıkılabileceği tehlikesi gözümü korkutuyor. Okum yayımdan fırladı, şımarıklığım üst düzey yöneticim. Deli gibi para harcayıp, bin bir hikâye anlatıyorum. Âşık olduğum insanlarım üçte ikisinin en iyi dostlarıma yazması, kalan üçte birinin Lustral kullanıp oyun dışı kalmasının bünyeme etkisi bu olsa gerek.
Bugün doğanlar:
Erkek ise: Kültigin
Kadın ise: Sadıka

2 yorum:

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...