16 Temmuz 2009 Perşembe

Nilüfer - Unutmadım

Blog'a şarkı sözü mü koydun diyenlere.. Umurumda değilsiniz. Dedikodu arıyorsanız aşağılara göz atın, sayfa benim! Bu şarkıyı haykırıyorum şu anda. Keşke duysan..

Yine ayrılık var yine hüzün
Yeter bu dargınlık iki gözüm
Sen belki beni hiç özlemedin
Zamansız sarardı soldu yüzüm

Ah bir sesini duysam
Ne olur şimdi

Doya doya koklasam
Geliver şimdi


Karanlık gecelerim ışık ol gel
Kurudu yapraklarım yağmur ol gel

Kalmadı tesellisi şu gönlümün
Anladım unutmadım unutmamam gel

Ne çok zaman geçti ne çok bahar
Yine ellerimde bu sonbahar
Terk etmedi gitti o gözlerin
Yine hep aklımda o sözlerin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...