5 Temmuz 2009 Pazar

OKUYANLARA! (05.07.2009)

Beş gün önce bir arkadaşımın yardımı ile google analytics kullanmayı öğrendim ve bu blogu suya yazmadığımı, birilerinin okuduğunu fark ettim. İnanın çok şaşırdım. Beş günde sekiz ilden; İstanbul, İzmir, Gebze, Antalya, Adana, Sivas, Samsun ve Konya’dan okuyanlar olmuş. Toplamda 40 ayrı kişi 198 kez girmiş. Yüzde 7.50 oranında hemen çıkma var yani onlar bir şey okumamış (thanks god!). Hal böyle olunca biraz utandım. Kâğıtlara yazıp yığın yapmak yerine buraya yazmaya başlamıştım içimdeki pislikleri ama bir farkı olduğunu gördüm bu akşam. O kâğıtları kimse okumuyordu! Kim bilir hakkımda neler düşünmüşsünüzdür. Bu beni biraz daha sansüre itti. Biraz da sorumlu hissettirdi anlattıklarımdan dolayı. Beni merak eden birkaç insan varmış dedim, bana sormak yerine buraya bakanları kastediyorum… Ve onları ne zamana kadar bunalım yazılarımla sıkacağım? Sonra da dedim ki; bırak Serkan kendini. Ne zaman tuttun ki çeneni zaten, geldiyse lafın. Biraz daha kapatırsın üstünü ama yine senin olur anlattıkların. Sonuçta elini tuttuğun kişiler bile neden tuttuğunu anlayamıyor senin her şeyi bulanıklaştıran dilin yüzünden. Bu senin kaderin. Muggle dünyasının half-blood prince’i olmayı sen seçmedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...