18 Temmuz 2009 Cumartesi

DONDURULMUŞ / or FUCK ME, I AM FAMOUS

Domalanın insanlar üzerindeki bin bir faydasını Selçuk Üniversitesi araştıradursun, yarım saat önce bir arkadaşımın getirdiği dondurulmuş paket (çünkü artık mevsimi değil) yine başıma güzel şeyler getirdi. Tıpkı mevsiminde çorak topraklarda saatlerce ararken başıma getirdikleri gibi…
Daha lokmalarım bitmeden sen aradın. Sesin cıvıl cıvıldı. Akşam için plan yapıyordun. Şunu da çağırırız, şurada buluşur şuraya geçeriz, sonra bir gece kulübü bulur sabaha kadar dans ederiz, bu sefer gittiğimiz yerde çok erkek olmasın çünkü rahatsız oluyorum falan derken o kadar emindin ki hayır demeyeceğime! Ama annemin son gecesi, bu gece çıkamam cevabını duyunca sarsıldın. Çocuklar gibi ‘Oh olsun!’ dedim içimden. Yine de telefonu kapatmadan önce sormadan edemedim. Ben olmasam da yine gidecek miydin? Senin cevabın da benim beklediğimin aksiydi, hayır dedin! Kaldım. Ben yokum diye planını iptal ettin ya da benim böyle düşünmemi istedin. Yarın gece müstakbel kaynananla oturup konuşman için bir yemek planladık sonra. Bakalım ne olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...