5 Temmuz 2009 Pazar

NİLÜFER – UNUTMADIM (05.07.2009)

Bugün en sevdiğim dostlarımdan birini aradım. Korkuyla açtı telefonu, suç işlemiş gibi. Ne oldu dedim. Kızarsın dedi. O anda içimden bir his çok kötü bir şey duyacağımı, dünyanın başıma yıkılacağını söyledi. Tek bir şey geçiyordu aklımdan, o olmuş olmalıydı. Hadi dedim sinirle, söyle. İlk aşkın aradı dedi bugün beni, evine davet etti. İçimde kocaman bir rahatlama belirdi. Çünkü son aşkım onu arayıp davet etti diye düşünüyordum. Evet, bu korkunç bir şeydi belki ama o an için değil. O an için müjdeli haberdi. Düşündüğüm gibi olmadığının müjdesi. “Git” dedim bende. Şaşırdı. Sonuçta sadece yatmak için çağırmıştı dostumu. Tam 22 aydır görmediğim ve 9 aydır sesini duymadığım “ilk, en uzun süre ve en çok sevdiğim insan” en iyi dostlarımdan biriyle yatmak istiyordu. Böylesi ancak benim başıma gelir zaten dedim. Tam 10 yıldır birilerine âşık oluyorum. Ve yaklaşık 12 yıldır birileri bana. Bana âşık olanlardan bazıları ile denesem de; çoğu looser’dı gözümde. Ben hep kendi istediğim anların peşinde koştum. Bazılarını yaşadım da. Bazen karşı tarafın nedenini asla bilemeyeceği bir el ele tutuşma, bazen asla gerçekleşmeyeceğini bile bile çocuklarımıza isim seçme dakikaları. Her birinden mutlu oldum. Hiçbirini unutmadım. Her birinin birer anı olması dışında benim diğer yalnızlardan farkım; bu anların her birinin “geçici ve çok kısa süreli” olduğunu baştan biliyor olmamdı. Hep imkânsızı istedim. Bu isteği bazen doğrudan ilettim bazen bin bir kılıfa soktum. Yaşadığım mutlu saniyeler yaşamaya devam etmemi sağladı. Şimdilerde yine bir imkânsızın etrafındayım. Beni sevmeyen, sevmeyecek, aramayan, sormayan, özlemeyen, görme çabası olmayan biri. Görünce yüzüme gülen, ortak arkadaşlarımız aracılığı ile bir araya geldiğimiz, ona olan aşkımı bilen, bunu takdir eden, benim çok kıymetli hatta zirvede olduğumu söyleyen ama arkasını dönünce umursadığına dair en ufak bir belirti göstermeyen, yaptıklarıyla tutarsız, söyledikleriyle aklımı başımdan alan, bazen çok zeki bazen aptala yatan, deli gibi sevdiğim ama son tahlilde onun için ne derse desin handiyse hiçbir şey ifade etmediğimi bildiğim biri için yanıp tutuşuyorum.

1 yorum:

  1. belki de en doğrusu seni seveni kabul etmektir, ona saygı duyup, ilişkiye başlamaktır. ne dersin?

    YanıtlaSil

2023 - Kalan 6 Ay

Temmuz, on beş ay sonra spor salonlarına döndüğüm ve eğer bir kaza bela olmazsa, nasıl öleceğimi de öğrendiğim ay oldu. Bunun getirdiği duyg...